1. Nemojte misliti da možete sami optimizovati ceo sajt i to nakon što je njegova izrada gotova. Pre svega napravite listu ključnih reči vezanih za posao. Da li smatrate da ćete moći da sami sajt visoko pozicionirate na pretraživačima ili će vam za to trebati pomoć neke SEO firme? Ova odluka treba da se donese u ranoj fazi rada na sajtu.
2. Ne započinjite rad na dizajnu i programiranju vašeg web sajta pre pravljenja SEO plana. Prvo napravite kompletnu analizu ključnih reči i definišite koji tip sadržaja bogatog ključnim rečima morate imati kako bi se visoko rangirali. Upoznajte web dizajnera sa ključnim rečima koje će dominirati na pojedinim stranicama kako bi on mogao da svoj dizajn prilagodi SEO potrebama.
3. Ne zaboravite na sekundarne stranice sajta. Ima dosta primera gde se sekundarne stranice isto tako dobro rangiraju na pretraživačima kao i na primer index.html stranica.
4. Ne ponavljajte ključne reči iz
5. Ne stavljajte ime vaše firme ili Internet domena na početak
6. Ne ciljajte na opšte i popularne ključne reči. Umesto toga tražite izvedene reči i fraze koji daju posetu ali za koje nije velika konkurencija. Bolje je biti #4 za "laptop dell inspirion 1525" nego #40 za reč "laptop". Na kraju, pozicioniranje u top 5 ili top 10 za manje popularne reči može doneti prilično veliku posetu.
7. Ne zaboravite da napravite mapu sajta kao i da učinite svoj sajt što pristupačnijim za pretraživače. Prijavite svoj sajt na Google Webmaster Tools i Yahoo Site Explorer i iskoristite što više prednosti ovih servisa.
8. Ne pravite grešku tako što ćete sve incoming linkove usmeravati ka index.html stranici. Izbalasirajte svoj link program koji osim na naslovnu stranicu incoming linkove usmerava i ka sekundarnim stranicama. Ukoliko vaše sekundarne stranice sadrže kvalitetan sadržaj ostali web sajtovi će linkovati ka njima.
9. Ne šaljite svim webmaster-ima isti anchor tekst na vaše incoming linkove jer to pretraživačima izgleda veoma neprirodno. Ponudite webmasterima različite anchor tekstove i napunite ih ključnim rečima vezanim za stranice ka kojima linkuju. Ukoliko je moguće, izbegavajte postavljanje imena domena kao teksta na incoming linkovima i zamenite ih odgovarajućim ključnim rečima i frazama.
10. Kada završite za inicijalnom SEO kampanjom nemojte misliti da ste završili posao. Redovno pravite analize ključnih reči kako bi proveravali da li ste izabrali prave i pronašli, eventualno, nove ključne reči. Pratite zahteve tokom link kampanje i kao i rezultate kampanje. Počnite da koristite neku od aplikacija za praćenje statistike sajta (npr. Google Analytics) kako bi imali uvid u broj poseta sa incoming linkova i pretraživača. Koliko posetioca je kupilo nešto na vašem sajtu a koliko njih je samo potencijalni kupac vašeg proizvoda odnosno usluge?
Postoje još mnoge greške koje prave webmasteri i vlasnici sajtova tokom sprovođena novih ili tekućih SEO strategija. Ova lista može poslužiti kao startna osnova za početak kako bi znali šta ne treba raditi.
http://zarada.nanetu.rs
Нема коментара:
Постави коментар